לצערנו מעטים מדי בארץ מעריכים את תצורת הסטיישן המציעה
פרקטיות חסרת תחרות, הן למחפשים מכונית סאלון או פאר ראויה
והן לבעלי המשפחות. בעולם, בעיקר באירופה, המצב שונה
ומכוניות כמו ה'קרוס-קאנטרי' מצליחות מאוד שם. היכולת לנוע
גם בשטח (שבילים, לא הרבה מעבר לכך) יחד עם המרווח
והיתרונות לבעלי המשפחות, רמות האבזור והבטיחות הגבוהות,
המראה הקרבי והאיכויות המעולות בכביש (מערכת הנעה כפולה)
הופכים את הקורס-קאנטרי לאלטרנטיבה מעניינת הן לרכב שטח
"סטנדרטי" והן למכונית מעניינת ומקורית למנהל ש"חושב אחרת".
מכונית מעולה שטרם זכתה לכבוד הראוי לה במחוזותינו.
|