הפורסטר היה למעשה הסטיישן הראשון לשטח - לפני האאוטבק,
האאודי אולרוד והוולוו קרוס-קאנטרי היקרים בהרבה. מערכת
הינע כפול מוכחת של סובארו, מנועים חזקים, מרווח גחון מכובד
ומתלים טובים הופכים את הפורסטר לעביר באופן מפתיע ולגומע
שבילים מהיותר מהירים שבהיצע. הנדסת פנים פרקטית, הכוללת
בין היתר עשרות (!) תאי אחסון, תצורת הסטיישן הקלאסית
ומכלולי סובארו האמינים הופכים מכונית זו לאחת ממכוניות
המשפחה המוצלחות בארץ. תחת ידיים נכונות, תצליח גרסת הטורבו
החזקה לתת פייט ראוי גם בכביש המפותל לטובות שבמכוניות
הספורט אצלנו.
|