לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  פורום רכב |  מדריך חברות |  קורסים | רישום חברות
פיג'ו 508
רקע: פיג'ו גדולה שהושקה ב-2010 כחלופה ל-407 מקטגוריית המשפחתיות הגדולות והן ל-607 מקטגוריית הסאלון. מציעה מימדים נדיבים וטכנולוגיית מנועי בנזין קטני נפח ומוגדשים (פיתוח של ב.מ.וו.) והן מנועי דיזל מתקדמים. לצד גרסת הסאלון מיוצרת גם גרסת סטיישן מרשימה. תיבת ההילוכים האוטומטית היא מתוצרת אייסין היפאנית והגרסה הבכירה (GT) שאינה מיובאת לארץ, מצוידת במתלה קדמי בעל עצמות עצה כפולות ( בשאר – מתלה מקפרסון) לדינאמיות משופרת ועמידה בעומס המנועים החזקים יותר. 165,000 שקלים.

אהבנו : עיצוב נאה ונקי, מרווח פנים מרשים, מאוזנת מכל הבחינות , אינה סובלת מחיסרון בולט בשום תחום. הביצועים טובים, הנוחות טובה, הניהוג מעל המקובל בקטגוריה (אפשר גם ליהנות מהנהיגה בה בכבישים מפותלים ולא רק על מנת להגיע). מושבים ברמה גבוהה ואבזור בסיסי טוב משלימים את החבילה. שילוב מצוין בין מנוע גמיש מאוד לבין תיבת הילוכים זריזה.

ביקורת: הנדסת אנוש לא מושלמת. איכות חומרים והרכבה טובים, אך עדיין לא ברמה של המתחרות מגרמניה או מיפאן.
המתחרות העיקריות: אופל אינסינגיה, הונדה אקורד, וולוו S60 , טויוטה אוונסיס, סיטרואן C5, יונדאי I40 מאזדה 6, סובארו B4, פולקסווגן פאסאט, פורד מונדיאו, קיה אופטימה, שברולט מאליבו.

גזר הדין: מכונית משפחתית גדולה (מנהלים) עם שיק צרפתי. מאוזנת מכל הבחינות ללא חסרונות בולטים. בשוק רווי מתחרות הדומות בנתונים היבשים, ההבדל מורגש בנהיגה עצמה. כשנוהגים בפיג'ו הזו מרגישים את הערך המוסף לעומת מתחרות מסוימות. אין לוותר על נהיגת מבחן לפני שמחליטים.

פיג'ו 508 1.6 אוטו'
מרכב: סדאן 4 דלתות
מנוע: בנזין, טורבו 1.6 ליטרים
הספק: 153 כוחות סוס
בסיס גלגלים: 2.82 מטרים.
מבחן ריסוק: 5 כוכבים (מתוך 5)

לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.