לוח מודעות

פורומים

תערוכות ואירועים

מועדון לקוחות

קורסים

מדריכים/קטלוגים
 
 כתבות |  אתרים מומלצים |  תערוכות ואירועים |  פורום רכב |  מדריך חברות |  קורסים | רישום חברות
חולץ ברגים שבורים
בחילוץ בורג שבור נתקלים בבעיות הבאות:

1. קוטר קטן של הבורג.
2. משטח לא ישר של יתרת הבורג, המקשה על יצירת חור.
עד כה החילוץ היה נעשה עם חולץ ספירלי או מרובע שסובב ביד

החסרונות בשיטה זו הם:

· קידוח עם כיוון השעון שמהדק את הבורג התקוע
· חילוץ ידנית איטי וקושי בשמירת ציר מדויק של הסיבוב.
· התוצאה היתה חילוץ קשה ואיטי ולעיתים במחיר פגיעה בהברגה המקורית.

אנו ממליצים להשתמש בחולץ ספירלי Drill-Out מתוצרת Recoil אוסטרליה
· החולץ מיועד לשימוש במקדחה אלקטרונית ( נגד סיבוב השעון ).
· במידות 3-12 ממ.
· החולץ בצד אחד מיועד לחיבור למקדחה ובשני מקדח שמאלי (הפוך) ועליו צווארון שמתהדק לתוך
הקדח .
· במידות הקטנות 3-6 ממ החולץ הוא בעל גוף מרכזי משושה שעליו נתפסת המקדחה . בצד אחד
מקדח הפוך ובשני חולץ .

יתרונות השיטה הם:

· חילוץ ברגים ממידה 3 ממ.
· הקידוח נגד כיוון השעון " מזעזע " את הבורג התקוע ומשחררו .
· מקדחה אלקטרונית מאפשרת כח חזק ושליטה עליו (ע"י שינוי מהירות הסיבוב במשך החילוץ
ושמירה על ציר חילוץ מדויק.
. התוצאה חילוץ מהיר ומדוייק.


לפרטים באימייל לפרטים ב-SMS לפרטים בטלפון

הדפסה   שלח לחבר

Copyright © 2002 ComLine LTD. All rights reserved.