רקע: סופר מיני חשובה של פיג'ו. הבאגט והחמאה של החברה הצרפתית, ממשיכת השושלת המפוארת שהחלה עם הופעת ה-205 המעולה אך איבדה קצת את דרכה עם ה-207. מבוססת על שילדת ה-207 אך קצרה וקלה ממנה. מציגה בארסנל גם מנועים חדשים.
אהבנו: עיצוב ותשומת לב לפרטים, ניהוג ספורטיבי יותר מקודמתה, תא נוסעים מוקפד ואיכותי ומירווח פנים טוב גם ליושבי המושב האחורי.
ביקורת: בגרסה האוטומטית , שימוש בתיבת ה-al 4 בעלת 4 הילוכים בלבד פוגם (בגרסה הזו) ביכולת שיוט נינוח ובביצועים בכלל. נוחות נסיעה לא מספיקה בכבישים רעועים. תנוחת הנהיגה לא מושלמת- כיוון ההגה (הקטן באופן מיוחד) מעט מסתיר את לוח השעונים שמעליו בזוויות מסוימות.
המתחרות העיקריות: פולקסווגן פולו, סיאט איביזה, סקודה פאביה, רנו קליאו, פיאט פונטו, אופל קורסה, הונדה ג'אז, טויוטה יאריס, סיטרואן סי 3, פורד פייסטה, שברולט סוניק, קיה ריו.
גזר הדין: לא מושלמת אבל בהחלט שווה. סופר מיני מודרנית, בנויה היטב ובגרסאות האחרות אפילו נותנת תמורה טובה יותר. מחזירה את חדוות הנהיגה לקטנה של פיג'ו, עדיין לא כמו הסבתא 206 או ה-205 אבל בכיוון הנכון. חסכונית בגרסת ה-1.2 לא ב-1.6. טובה.
המחיר : 103,000 שקל
נתונים: מרכב: האצ'בק, 5 דלתות מנוע : 1.6 ליטרים הספק: 120 כ"ס בסיס גלגלים: 2.54 מטרים. ניסוי ריסוק: – 5 כוכבים (מתוך 5)
|